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Grosso problema con prenotazioni hotel


maldini86

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Ho fatto le prenotazioni per la death valley(stovepipe) per il 26 ago e per il grand canyon(bright angel) per il 30 ago. Ho ricevuto questa email appena ho prenotato( per semplicità METTO SOLO la prima):

Itinerary 7453093

EDIT BY SHINING, HO TOLTO IL TUO NOME ED IL TUO INDIRIZZO PER LA TUA SICUREZZA.

Stovepipe Wells Village

Death Valley National Park

Highway 190

Death Valley, CA 92328

Phone: 760-786-2387

Fax: 760-786-2589

http://www.stovepipewells.com

Arrival

Check-In Time

Departure

Check-Out Time

Length of Stay

Rate/Package

Nightly Rate

Rooms Reserved

Adults/Children

Rooms Reserved

Original Booking Date

Reservation Status

Deposit Due By

Deposit Amount Due Thursday, August 26, 2010

After 4:00 p.m.

Friday, August 27, 2010

Before 11:00 a.m.

1 night(s)

Stovepipe Wells Village Internet Rate

$80.17 USD

Patio Room with 1 Double and Shower Only

2/0

1 room(s)

5/3/2010

Non Guaranteed

05/10/10

89.79

A questa prenotazione(effettuata lunedi sera per questa destinazione e martedi notte per l'altra) è seguita mia richiesta di info per la non garanzia ieri sera, e stasera mi hanno risposto:

To Whom It May Concern:

With regards to your reservation for Alessandro Boschetto at the Stovepipe Wells Village-this reservation is considered a third party reservation which basically means that the person paying for the reservation is not checking in. For the security of your credit card and to provide a hassle-free check-in for your guest, we need the following information from the cardholder:

Name, address and phone number of card holder

Credit card number and expiration date (written out)

A copy of the credit card (front and back)

The confirmation number(s) and guest's name (who will actually be staying)

Signature of card holder

Acknowledgment of amount being charged

We accept Discover, Visa, MasterCard, American Express, Diners Club, Carte Blanche or JCB.

Note: We require this information within 7 days after the reservation has been made. This information must be faxed to (303) 297-3175, ATTN: Lynn. Please note that the cardholder’s credit card will be charged at the time we receive the above acknowledgment.

Your deposit will guarantee the reservation and the first night’s rate only. Subsequent nights on multiple night reservations will be subject to the new applicable rate. Any modifications to your reservation(s) will result in the entire stay being subject to the current applicable rate. All room rates are subject to the current applicable taxes and/or surcharges. If for any reason you need to cancel this reservation, you will receive a full refund provided you give at least 2 days notice prior to your arrival date. If you cancel within two days of your arrival, your deposit will be forfeited.

Please let us know if you have further questions.

If replying to this message, please be sure to include all previous correspondence pertaining to this matter so we might better assist you.

Thank you for choosing Xanterra Parks & Resorts®

Daniel

[email protected]

*Operated by Xanterra South Rim, L.L.C.

Domanda semplice:cosa devo fare?

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diciamo che conoscendo benino l'inglese risulta chiaro che devo mandare tramite fax tutti quei documenti in quanto ho usato la carta di credito di mamma, ma siccome mi risulta difficile in soli 2-3 gg. visto che mi richiede di farlo entro 7 dalla prenotazione, ho provato già a mandare l'email per chiedere di utilizzare la mia e semplificarmi la vita. Cosa dovrei fare secondo voi altrimenti?

Alessandro.

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allora... si, ti richiedono quei documenti entro 7 giorni dalla prenotazione solo perché il nome di chi pernotta è diverso da quello del titolare della carta.

Devi considerare un po' di cose:

1) se non riesci a farlo da un ufficio senza pagare, inviare un fax negli USA ti costa una decina di euro...

2) è previsto una spesa di annullamento oppure no? se non è prevista, potresti pensare di cancellare questa prenotazione e farne un'altra con la tua carta di credito.

PS:ti consiglio di cancellare il tuo cognome e l'indirizzo... è meglio! : Thumbup :

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